6.12.04

jang..oiii..jang..

dengan kejayaan rancangan seperti 'queer eye for a straight guy', para penerbit di KDTV telah melaksanakan satu taburan idea untuk
meniru logik disebalik rancangan itu.

para penerbit telah melaksanakan identiti dan temanya sendiri untuk dipamerkan di rancangan ini. seperti dimaklum, penerbit telah berjumpa dengan kumpulan tarzan malay inc. untuk menjayakan projek terbaru ini.

rancangan yang telah diperancangkan akan bertema kepada konsep mencari,
dan menolong jejaka jejaka untuk mengubahsuaikan diri masing masing
dalam dunia mat trang tang tang.


penerbit telah mengulas bahawasanya perlantikkan kumpulan tarzan malaya adalah yang terbaik, berdasarkan keunikkan dan kebolehan setiap individu di dalam kumpulan tersebut. ada yang boleh ajar seni pertahankan diri (codename: buaya), ,seni membina badan dan kecergasan (codename: buaya extrim), keberkesanan mencapur adukkan segala perbualan (codename: abang world), dan posing tak agak agak (codename: sarip) antara sebagai yang lain.

di dalam episod pertama rancangan yang masih belum dinamakan ini, para penonton dapat menyaksikkan aksi aksi kumpulan ini dalam persediaan menolong seorang rakan yang menjadi raja (YAH! RAJA!) sehari.

dalam sesi pertama dalam episod ini, salah seorang dari anggota kumpulan ini, telah mempamerkan bakat seni mempertahankan diri melayu tradisional, silat, di hadapan khalayak ramai.


wow. aksi sungguh mendebarkan.



tengok, sehinggakan mereka yang menyaksikkan persembahan itu pun kagum akan insiden tersebut.

(dah tu ajer, pasal lepas tuh gambar sumer tak 'flattering' lah. adoi.)

+++

haiz..lepas musim rayer, musim kawin pulak. hari ahad yang lalu, pusing kiri, pusing kanan, ada ajer persandingan.

ah ni ada lagi TIGA lagi undangan.

adoi.

No comments: