1.9.04

P.I.M.P. ing

hi.

*gosok mata*

berdasarkan kepada rang undang undang kampung dusun, bujang trang tang tang tidak boleh mempunyai kereta dan dibawa ke changi dan geylang.

ia akan membuahkan padah kepada kesemua teruna akhirnya.

begini ceritanya, sarip dan rakan-rakannya telah memperolehi sebuah kereta pada malam sebelumnya. dan kesemuannya telah mendapat kesan sampingannya.

1. member pertama, mari kita memperkenalkan dia sebagai izel pertama, telah mendapat demam ke-arab-an. beliau, seperti telah dipukau oleh keajaiban budaya DAN orangnyer sekali. beliau seperti telah dilamun oleh cinta dan berhajat tidak mahu berdusta lagi. tapi setelah menaiki kereta dan menuju ke changi, hanyut semua harapan. sarina lesap, sekali terjadi kepada sofia. ahaks.

2. member kedua, mari kita memperkenalkan dia sebagai aizel kedua, berasa penat dan lelah dan berfikiran bagaimana beliau dapat bertahan untuk bekerja pada keesokkan harinya. sepanjang perjalanan beliau tertidor. tetapi setelah tiba di changi dan seterusnya ke geylang, dengan setibanya beliau mendapat tenaga yang luar biasa. berkebolehan seperti aryton senna, beliau memecut kereta itu dengan bersemangat. sampai seram dibuat kepada penunggang yang lain.

3. member ketiga, mari kita memperkenalkan dia sebagai zee, adalah peria yang tulen. tetapi setelah tiba di changi, beliau berkomunikasi dengan salah seorang bapok di carpark hantu. dengan ceria beliau berbual sehingga terkluar sepatah baris ' i cannot forget your face, u noe!' terkejut semua bila terdengar.

saya pula sentiasa 'double ok'. tetapi melihat mereka ini semua boleh membawa padahnya. sedang duduk dan tidak memerhati sekelilingnya, tiba tiba ada jari mengepis pipi saya. seram sejuk trus dibuatnya. rupa rupanya, ada bapok dah nak aim. pipi yang dikena tiba tiba berasa kepanasan. jadi saya pun berteriak, 'OI! TAK NAK BALIK KE?!' jam menunjukkan pukul 5 pagi.

dan itulah ceritanya. tetapi, menyaksikan para para bapok ini semua boleh mendatangkan otak tidak berfungsi. salah satu daripada penunggang telah mengilhamkan suatu idea untuk membuat theori apakah prinsip mereka menjadi begituh.

tetapi, nafsu pun nafsu. lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siak.

dah tu ajer.

earwax: a.c. newman / miracle drug

No comments: